8 Temmuz 2012 Pazar

...Derin Devlet Sembolleri Sözlüğü 2 -İllüminati- ...




Bir önceki yazının devamı olarak bu kez de illüminati'ye ait olan, yani mason örgütünün tam tersi olan sembollerden bahsedicem. masonların düzen takıntısına karşın bütünüyle kaosu ve savaşı destekleyen illüminati'nin de en az masonlar kadar medyaya sızmışlığı var. Biraz sonra yazacağım sembolleri takip ederseniz hangi filmlerin hangi tarikta hizmet ettiklerini kolayca görebilirsiniz.



İLLÜMİNATİ SEMBOLLERİ

SÜRÜNGEN GÖZÜ (pek çok kişi bunu bilmez ve çok da vurgulanmaz ama bu kedi gözü gibi ince göz bebeği olan göz illüminatinin baş simgesidir. Daha önceki yazılarda da kısaca değindim ki daha sonraki yazılarda da daha çok bahsedeceğim bu sembolden. Bu gözün sebebi ile ilgili farklı görüş ve düşünceler var. Kimisi cinlerin gözlerinin böyle olduğunu düşünüyor ve illüminati üyelerinin cinlerden oluşmuş olabileceğini öne sürüyor. Bir diğer yandan -daha sağlam bir kaynaktan- illüminati örgütünün tamamının uzaylılardan oluştuğunu ve uzaylılarında tıpkı sürüngenler gibi gözlerinin olduğunu söylüyor. Aklı başında bir insan için her iki görüş de birbirinden saçma olacaktır ama yine de ben yorumsuz kalıyorum. Daha sonraki yazılarda bu konuya daha derinlemesine ineceğim, o zaman siz de farklı görüşleri duyar ve kendi fikrinizi oluşturabilirsiniz.)
















V (Genellikle V for Vendetta filminden aşina olduğumuz bu v sembolü çok fazla yerde geçiyor. özellikle V adlı dizide her sahnede görebilirsiniz bu sembolü. eğer bu sembol var ise ortamda, o zaman tartışmasız illüminati iş başındadır. Örneğin Tim Burton'ın eski bir filmi olan Edward Makaseller filminde genellikle bir mason haavsı hakimken Edward'ın iyi yoldan çıkıp kötülük yaptığı sahnede ne tesadüfki bu simge gözümüze sokuluyor. Siyah bir şapkanın üzerinde kocaman bir V işareti var ve Edward polisler tarafından yakalanıp yağtığına pişman olduğunda kamera özel bir zoom yapar o V işaretine. Bu sahnede aşağı yukarı 'bak V'ye uydun başına neler geldi' gibi bir ders vardır. Ama V for Vendetta filminde V sembolüne tapınmamızı sağlarlar. Bu işler böyle... )























BEYAZ TAVŞAN (alice harikalar diyarındanın vaz geçilmezidir beyaz tavşan. Alice'i peşindne dürükler ve ne hikmetse YERALTIna götürür... Beyaz tavşan genelde uyanış çağrısıdır. Donnie Darko ve Matrix gibi filmlerde de aynı amacı ile kullanılmıştır. Bir yerlerde beyaz tavşandan bahsediliyorsa yine hiç şüpheniz olmasın ki illüminati iş başında.

















AWAKE ya da WAKE UP ( İllüminati bize sürekli uyuduğumuzu ve uyanıp birşeyleri fark etmemiz gerektiğini tembihler durur. Ne kadar haklı oldukları tartışılır ama birileri bir yerlerde uyanıştan bahsediyorsa özel bir durum olmadığı sürece yine illüminati taraftarıdır. Bu nokta da ilk akla gelen Katy Perry'nin yeni single ı Wide Awake şarkısıdır. Katy Perry sağlam bir mason yancısı olarak bilinir ki ilk kliplerini bakılacak olursa gerçektende öyle... Ama son parçaları dikkatli incelenirse cidde şekilde saf değiştirmiş gibi duruyor. Katy Perry ile ilgili de bir yazı hazırlıyorum en kısa zamanda bu konuya da değineceğim ama sizin uyanış çağrılarının illüminati nezdinden geldiğine şüpheniz olmasın derim)
















YERALTI ( daha önce de bahsettiğim gibi illüminati bir yeraltı tarikatıdır. Yeraltını işater eden neredeyse her şey de yine onların işidir. Muse ile ilgili yazımda da pek çok yerde söylediğim gibi illüminaticiliğini göğsünü gere gere yaşayan Matt Bellamy şarkılarında yeraltı güçlerini katılmamız konusunda bizi cesaretlendirmeye çalışır. Onun haricinde Fight Club filmi de genelde yeraltı mekanları yüceltir... vs vs..)

KELEBEK - DEĞİŞİM (Normalde kelebek 'kelebek etkisi' adı altında değişimi simgeler ve bunu pek çok kişi de bilir. Ve yine aynı sebepten ötürü illüminatinin de en favori simgelerinden biri haline gelmiştir... Bir mason asla kelebek kullanmaz. İki kısım da değişim istemesine rağmen sadece illüminati kendi istediği değişimi kelebek ile simgeler. Hatta Muse'un offical store'un da kelebek desenli t-shirt leri bile var...)




















UMUTSUZLUK ( Masonların tersine illüminati insanlığı büyük bir umutsuzluğa sürüklemek ister. Onlara göre en gerçek bilgelik umutsuzluktan gelir. Bu kaybedecek hiçbir şeyi olmayan adamın en güçlü adam olması teorisi ile doğru orantılıdır. Genelde size sahip olduğunuz her şeyi kaybettirmeye çalışırlar ki illüminati filmlerinin de ana temasını oluşturur bu konu. Masonlar ise size bir umut vererek sizi kendilerine bağımlı hale getirmeye çalışırlar. Aynı mesele felsefe dünyasında modernite adı altında tartışılır. Sartre gibi düşünürler yüzdeyüz moderniteyi ve sistemi reddederken Foucault gibi daha aklı selim arkadaşlar daha sakin bir kafayla olaya yaklaşarak sistemin bize sağladığı iyi ve kötü durumları eşit koşullarda yargılarlar.)

KAOS (İşte bu kelime illüminati'nin göbek adıdır... Bütün varını yoğunu buna adamıştır. Düzeni bozsun da nasıl bozarsa bozsun... Children of men adlı filmde illüminatinin başta olduğu bir dünya çizilmiştir ve o filme bakarsanız yapılmaya çalışılanın ne olduğunu rahatça görebilirsiniz, ki en tepeye resmini de koydum o kaosun. Masonların en çok korktuğu şey de bu kaostur. Ama hep beraber bekleyip göreceğiz sonucun ne olacağını. Bu arada Children of men mason tarafına ait bir filmdir)

BEYAZ IŞIK ( İllüminatinin italyanca kelime anlamı 'aydınlanmışlar' dır. O yüzden ışık çok önemli bir semboldür ve genellikle beyaz ışıktır. Güneş sembolü ile çok karışır biribirine ama dikkatli incelerseniz ayırt edebilirsiniz. Mason tarafının yaptığı bir iş ise ışık ile birlikte illaki güneşi de görürürüz. Ama sadece ışık varsa ve güneş hiçbir türlü gösterilmiyorsa o illüminatiye aittir. Bunun haricinde genelde karanlık bir yolun sonundaki beyaz ışık ile sembolize edilir bu ışık. Mesela Merlin dizisinde Morgana illüminati tarafını temsil eden bir karakter çizer ve onun yaşadığı kulübe karanlıktır ama camdan içeri bembeyaz bir ışık patlar hep. Bu tarz küçük detaylar önemli ;)...

GÜNEŞ GÖZLÜĞÜ (tıpkı şemsiye gibi güneş gözlüğü de bir karşı durma sembolüdür. Güneşe karşı olduğunu göstermenin en iyi yolu bir göneş gözlüğü takmaktır... nitekim yine katy perry den örnek verecek olursak E.T. klibinin en son sahnesinde alakasız bir güneş gözlüğü takma sahnesi var. yediden yetmişe kimsenin bir anlam veremediği o sahne çok bariz taraf belli eden bir sahne... Sadece orada değil  'the one that got away' klibinde de yatakta uzanırken yüzüne güneş geliyor ve hemen bir güneş gözlüğü takıyor. Sizi bilmem ama ben bunların tesadüf olduğuna inanmıyorum...)
















YAĞMUR (İllüminati bir nevi yağmura tapınır. V
for Vendetta filminde 'tanrı yağmurda gizlidir' diye bir replik vardır hatta... Muse'un kliplerinde ve diğer başka pek çok yerde de yağmurun kutsallaştırıldığını görmek mümkün. Öte yandan Rain Man denen bir de terim vardır. Rain Man aslında illüminaticilere masonların taktığı bir ad diyebiliriz. sonrada rain man adlı hollywood filmi ile aşağıladıkça aşağıladılar ve bu ismi zavallı bir adam ile bağdaştırdılar... Başarılı bir plan bence)
















PİSLİK (masonlar ne kadar temiz düzenli adamlarsa illüminati de o kadar pisliğe dağanıklığa ve karmaşaya düşkündürler. ben bir illüminati mekanı görmedim ki yerin üzerinde temiz düzenli olsun. Hepsi yerin altında dağanık pis ve zavallı mekanlardır. İğrençlik onların temel esaslarından biri zannedersem. Bir görüntü ne kadar çirkinse o kadar hoşlarına gidiyor gibi bir durum var... Bu konuya da ileride değineceğim)


İNTİHAR ( ve son olarak intihar illüminaticilerin başlıca amacı gibi bir şey. Tabi kendileri için değil, genellikle bizim ölmemizi istiyorlar... Children of man filminde bir intihar seti vardı. Adam setin içindeki kitabı okuyor ve nedne ölmesi gerektiğini anlıyor, ondan sonra da hapı içip ışığa doğru yürüyor. Çok güzel ti ye almışlar bence. Pek çok illüminati filminde de kimse ölmekten korkmaz. Zaten temel düşünce de bedeni aşmaktır aslında. Bedenini aşar ve gerçekleri görürsün, bir nevi uyanırsın ve matrix evreninden çıkarsın. Belki de ölerek gerçek dünyaya gidersin falan, bilmiyorum ama yine de ölemk için acele etmeyi hiiiiiç düşünmüyorum :) )

İşte illüminatiler de böyle arkadaşlar. Aslında daha pek çok sembol var ama bunlar şimdilik araştırmalarım sonucu emin olduğum semboller. Muallakta kaldıklarımı yazıp kafanızı karıştırmak istemiyorum. Zaten bu kadarı bile kendi araştırmalarınızı yapmanız için gayet yeterli. Bir sonra ki yazıya kadar kendinize iyi bakın. :)

29 yorum:

  1. bu blogu 2 ay önce keşfetmiştim yazdıkların gayet mantıklıydı ama bu semboller sözlüğünde kendinle çeliştin bazı semboller önceden illuminatininken şimdi masonların oldu ve masonlarla illuminatinin rekabet halinde olması düşüncen de artık bana pek mantıklı gelmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gercekten iyi bi dudunce ayni seyi bende dusunuyorum sizce bi tur uzlasma saglanmis olabilir mi aralarinda ...bir diger duduncede su ki 2 grubunda amaclari tek duzense neden karsikarsiyalar bence onlari ayiran farkli sebepler bambaska .....bu ya tek dunya duzeninde tek liderlikte hangi tarafin kalacagi kapismasi yani 2 ayni doy kardesin kapisip tahta birinin gecme dusuncesi ornegi ...yada ilmunati kotu kaos sahibi olarak dogan bir orgutken onlara karsi cesaret edip direnmeyi veyatta asirilik tarzi seyleri farkedilen masonlar toplulugunun onlara karsi olusup kurulmasi ve onlara karsi cikmasi .....melekler ve seytanlar adli kitabin kesinlikle bi mason savunucusu tarafindan olusturuldugunu dusunuyorum ...sacma gelense melek ve seytan olrak degerlendirilen kavramlarin tam netligini vermek istemesine karsin sadece kendini savunurmus gibi gozukmesi yada aslinda bi cok cevbn sifrelenerek verilmesi ama bizim bunu fark etmememiz ..uzlasmaya calisilan iki farkli dusuncenin birbirine ters dusmesini saglayan ihanetler dizimi ....ne anlarsaniz

      Sil
  2. Merhaba buddy. Yazilarimi okuyup degerlendirmen ve ozellikle celisen yerleri kesvedecek kadar dikkatli okuman beni cok memnun etti :) Ancak bu yazdigim iki yazida celisen tek bir sey var o da 666 hikayesi. matrix yazisi ile celisiyor bu ama aslinda benim kendi sapsalligimdan oturu dogan bir celisme bu :)) matrix teki 666 sembolunu yanlis anlamisim cunku tekrar inceledigimde tiriniti nin 666 sembolu yapmadigini kesvettim. ama onun disinda celisen bir durum yok. eger celiskiyi soylersen ortadaki yanlis anlasilmayi duzeltebilirim zannedersem. :)

    ayrica ek bilgi olarak sunu soylemek isterim. celiskiye dustugum bir sembol daha var. uzun sure illuminati sembolu sandigim bir seyin aslinda mason sembolu oldugunu farkettim. ama yine de kesin emin olmadan yazmak istemedim. seni yanilttigim icin uzgunum ama ben illuminati ya da mason orgutunun kiymetli bir uyesi degilim, sirlari biri gelip bana anlatmiyor. medyayi takip ederek kendim elimden geldigince yorumlamaya calisiyorum ve zaman icerisinde fikir degisimi gecirmem ne yazikki cok dogal... ama yine de tezimin zittini kanitlayacak herhangi bir sey oldugunu zannetmiyorum...

    YanıtlaSil
  3. çeliştiğin nokta aslında şeytandı. 666 yı ben fark etmedim. donnie darko yu anlattığın ilk bölümde rihanna ile dannie darko daki tavşanı alt alta koyduğun yerde bunların illuminati sembolü olduğunu aslında şeytanın ilk başta kötü bir eylemi bize tavsiye etmesine rağmen sonunun hayırlı olduğundan bahsettin. şeytan illuminati sembolü olması gerek.

    http://4.bp.blogspot.com/-H6K6zjQDCkc/TmKmJqpEb3I/AAAAAAAAADk/eLbNa6iVC9w/s640/il_fullxfull.33650259.preview.jpg

    YanıtlaSil
  4. bir de rica etsem eminem araştırması yapar mısın bayadır eminemi takip ediyorum 5-6 senedir dinliyorum son zamanlarda garip işler yapmaya başladı. farmason olduğunu düşünüyorum ama bir türlü emin olamadım illuminati üyesi de olabilir

    YanıtlaSil
  5. hiimmm simdi anladim neyden bahsettiginiiii... cok da haklisin ayrica mukemmel bir noktaya deginmissin. cidden seytan sembolu baya bir karismis bu iki yazida... elimden geldigince aciklamaya calisayim oyleyse;

    ben donnie darko yazisini yazali yaklasik bir sene olmustur ve donnie gercekten cok hem de cok karmasik bir film. belki de ilk baslarda yazmak icin yanlis bir secim yapmsiim cunku zaman icerisinde gordugum ve ogrendigim seyler su an hem matrix yazisi hem donnie darko hem de muse yazisinin bazi kisimlari ile celisiyor. semboler dunyasi hic kolay degil gercekten ama seni tegmin edebilirim ki seytan sembolu bu celiskilerden biri degildir. bunu da soyle anlatayim. rihanna cok bariz bicimde masoncu ve o cirkin tavsani rihannanin seytan sembolune benzetmek aslinda basli basina o yazi icerisinde bir celiski yaratiyor... cunku o bir mason degil illuminati filmi. ve ben hangi akla hizmet o ikisini benzetmisim bilmiyorum ama o aralar cok benzediklerini dusunuyordum. senin uyarin uzerine tekrar inceledim ve iki kulak disinda benzeyen hicbir yerlerinyok bence... seytan daha ziyade essege ya da kurt kopegine benziyor hatta... buna bagli olarak butunnyazinin akisi sanki seytan illuminatiye aitmis gibi duruyor ama bu kesinlikle dogru degil. zaten sonradan o tavsani gonderenin bir nevi isa oldugu ortaya cikiyor. o benzetme sacma ve de gercek disi bir benzetme olmus gercekten ve inan donnie yazisi sirf bu sebepten kendi icinde de celisiyor. demek istedigimi anlayabildin mi?

    YanıtlaSil
  6. bu tarzda hatalar ben ne kadar iyi arastirirsam arastirayim hep olacaktir ne yazik ki. bazen matrix, donnie ve muse yazilarina yeni bilgilerimi de ekleyebilecegim ve celiskileri ortaya koyabilecegim yeni bir yazi yazmayi dusunuyorum. yani ben de isterdim mason ya da illuminatilerin icine girip bilgi sizdirip buraya yazayim ve sonra da bir sabah yatagimda ölü bulunayım ama ne yazik ki olmuyor... ama bu senin bloga olan guvenini sarsmasin. acikcasi bu blogun acilma sebebi alternatif bir komplo teorisi ortaya koymak ve okuyan kisileri farkli fikirler ile genis ve tarafsiz dusunmeye itmek... cunku bir suru illuminati sitesi var cogu cok sacma seyler yaziyor ama okuyanlarin baska alternatifi olmadigi icin sanki kutsal kitap gibi yazilan her seye inaniyorlar... o yuzden bu blogda yazanlari birebir dogru kabul edip inanmaya calismak yerine yazdiklarima kulak ver ve eksiklerim var ise sen kendin arastirarak tamamla... ve lutfen bizimle de paylasmayi unutma... bu blogda dunyanin en dogru seylerini de yaziyor olabilirim en sacma seylerini de, ama onemli olan senin bu bilgileri kendi suzgecinden gecirebilmen bence... beni kendi yazdiklarimi elestirip degistirdigim icin elestirenlerse istediklerini diyebilirler cunku ben filozof Foucault'nun yolundan giden filozofum, ve blogumla da bu konuda gurur duyuyorum :))

    YanıtlaSil
  7. eminem e gelince... eminemle ilgili sagda solda yazip cizilmis cok fazla sey bulabilirsin. acikcasi zaten cok ortada bir tip oldugu icin onunla ilgili bir sey yazmak istemedim, daha kiyida kosede kalmis konulari arastirmak daha da hosuma gidiyor. Ama eminem hakkinda duydugum kadariyla kendisi mason du sonra bir ara im not afraid parcasiyla bi karsi gelmeye falan calisti ama sonra kizini oldurmekle falan tehtid etmisler galiba o yuzden yine masonlarin yanina dondu falan diye biliyorum... tabi bunlar kulaktan dolma bilgiler. ama eger cok istiyorsan elbetteki onu da arastirirm, eminem i ben de severek dinlerim ve eger hakkinda normalde yazilanlarin disinda bir sey bulabilirsem illaki buraya yazarim. ama eminem haricinde su an yazmam gereken baska konular var... mozart hakkinda yazmka istedigim bir seyler var ve katy perry i arastiriyorum bir yandan ki o da tam bir karmasa yani... onun haricinde her halde alti aydir cozmeye calistigim bir V dizisi var ki o diziyi cozersem butun sirlara ulasirmisiz gibi geliyor cunku inanilmaz seyler kesvettim ama cok karmasik... hata yapmak istemedigim icin, ya da en azindan daha az hata yapmak adina bekletiyorum yaziyi... ama dedigim gibi eminem e de bakicam ve cidden kayda deger bir bilgi bulabilirsem diger bloglarin haricinde mutlaka buraya yazarim :) ayyhhh ne kadar gevezeyim ben yaa :))) baska sormak istediginir sey var sa ya da eklemek istedigin lutfen yaz, soz eriyorum daha kisa cevap vermeye calisacagim :))

    YanıtlaSil
  8. aslında ben de araştırmak istiyorum çok şey var hazine gibi insanın ufkunu açan şeyler ama ingilizem kötü ve zamanım dar işte tesadüfen burayı buldum diğer bloglardaki şeyler basit ve yavan umarım yazmaya devam edersin

    YanıtlaSil
  9. Selam JJJ :)
    İlk önce şunu bilmeni isterim ki çok hoş bir blog açmışsın tebrik ediyorum seni. :) Akıcı ve güzel yazıyosun konuyu öyle uzatmıyorsun falan güzel keyifle okudum bütün yazılarını. Çok zamanımı da almadı sadece 1 günde okudum. :) Ben michael sikkofield'dan takip ediyodum genelde. Ama onun yazdıklarıyla senin yazdıkların o kadar farklı ki aynı konulardan bahsediyosunuz ama o olaya çok 'umutsuz' (evet evet ben bir farmasonum :P:P) bakıyor. Yani birlik olursak ancak biz bu işin altından kalkabiliriz bilinçlenemelim vs vs şeyler yazıyor. Arkadaşlarla konuşurken michael sikkofield'ın blogundan hareketle bunu söylüyoruz. Eğer bu kadar büyük bi güce bizim gibi normal insanlar ne kadar örgütlensekte hiç bişey yapamayız... Hele de ekonomik olarak Amerika'nın kölesi durumunda olan bir Türkiye için bu durum daha da imkansızlaşıyor. Her neyse konu bu değil kesinlikle. Sen benim -bizim- hiç aklıma gelmeyen öyle bir şeyle karşıma çıktın ki... Açıkçası bir yandan "Lanet olsun bunu ben niye düşünemedim." diye seni kıskanırken, diğer yandan da bunları burda paylaşman ufkumu gerçekten genişletti, beni aydınlatabildin en azından. :)
    İlluminati kartları yazını da bekliyorum ayrıca hemen hemen herkes aynı kartları yorumlamış senden gizli kalmış kıyıda köşede kalmış unutulmuş kartları (yani illa gerçekleşmiş kartları değil demek istiyorum burda) bize açıklarsan sevineceğim. He bir de unutmadan yazılarını küçük küçük paylaşsan da olur sanırım çünkü gerçekten sabırsızca beklemektense ara sıra bi kaç şekerlemeyle bizi mutlu etsen fena olmaz. :)
    Ben senden bi konu hakkında araştırma yapmanı mı istiyorum desem bu konu hakkında da araştırma yapıp bizi aydınlatır mısın desem ne desem bilemedim. :/ Lady Gaga - Dance in the Dark şarkısını biraz incelemeni istiyorum sözleri acayip. Muse şarkılarını güzel yorumlamıştın bu şarkıyı da güzel yorumlayacağını biliyorum ve bu minik güzellik kraliçesinin faili meçhul bi şekilde ölmesi beni çok düşündürüyor gerçekten bunu ancak sen açıklağa kavuşturabilirsin düşüncesindeyim JJJ. Takip ediyorum diğer yazını da sabırsızlıkla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Pandora yazdigin yorum beni cok mutlu etti gercekten cok tesekkur ederim guzel dusuncelerini paylastigin icin. Genelde yorum yazanlardan hakaret ve ofkeli soylevler okumaya alistigim icin ve onlari sakinlestirmeye calistirken arada boyle bir yorum gercekten icimi acti cesaret verdi. Cok tesekkur ederim :)) Ozellikle de soyledigin gibi size Sikkofield algisi disinda yeni bir algi kazandirabildiysem ne mutlu bana. Sikkofield i bende ara sira okuyorum ama dedigin gibi dusuncelerimiz cok farkli onunla o sebeple cok acmiyo beni ama yine de boyle bir mesele uzerinde farkli dusunen bloglarin olmasi cok guzel, boylece herkes farkli yorumlari kendi zihninden gecirerek kendi fikrini olusturabiliyor :)


    illuminati kartlari yazisini en kisa zamanda yazmaya calisacagim ama ben ne yazikki tembel bir kizim ve yazacak cok fazla konu var. senin gibi bana arastirmam icin birseyler oneren cok kisi var ve belki once okuyucunun meragini gidermek icin kisa kisa yazilarla onlari aciklamaliyim... bilemiyorum gercekten cok fazla sey var aydinliga cikmasi gereken...


    bakicaz artik :) bizi izlemeye devam edin :P

    YanıtlaSil
  11. Selam Filozof JJJ. Yazılarınızı uzun zamandır takip ediyorum. İlluminati ve farmasonlar konusunda zihnimde yeni bir pencere açtınız diyebilirim. Lise son sınıf, ingilizce bölümünde okuyorum, 4-5 yıldır illuminati ile ilgileniyorum ve seneye ben de üniversitede iletişim-medya'da okumak istiyorum inşallah. Fakat hem üniversite konusunda, hem de aydınlanma konusunda, hem de illuminati konusunda etrafımda konuşacak mantıklı hiçbir insan olmadığı için, sizinle de biraz tartışmak istiyorum. Size ulaşabileceğim bir mail adresi vs. var mı bilmiyorum ama buraya kendi mailimi yazıyorum. Bana dönerseniz çok sevinirim. :)
    life.goes.on905@gmail.com
    Not: Facebook kullanmıyorum o yüzden Face hesabınız var mı diye sormak istemedim :) Saygılar :)

    YanıtlaSil
  12. JJJ :) senin bayan olduğunu düşünmemiştim bunu ifade etmen bende bomba etkisi yarattı bugün buldum blog unu ama ben masonların ve ilmuniyatinin farklı oldukları nı düşünmüyorum. aynı takımdalar farklı görünmek istiyorlar.bunu diğer bloglarındada paylaştım.ilmuniyati pislik kaos içinde ve yeraltındayken beyaz ışık (nur) ı sembolize etmesi bende çeliş nur olarak bakmasanda karanlıktaki aydınlıkmı olduklarını ifade ediyorlar :) ozaman kendileride çelişiyor :):):) madem farklı ikigrup dinleri yokmu savundukları taptıkları nedir bunu açıklamamışsın.bence ilmuniyatinin tarafı bariz ama masonlarda bence şeytan yolundalar
    deccalin peşinden gidiyorlar.donnie darko da şeytan bir anda tanrı oluyor dedin açıklamanda karakterin başındaki ingilizce yazıdan ötürü.. ve bu bir illüminiati filmi dedin. http://www.youtube.com/watch?v=LHmyNlY8jzo
    verdiğim linkte sheik imran husein deccalden bahsediyor ve deccali gerçek mesih sanan ki o Hz.İsa idi yahudiler buna inanmadı.yani filmdeki gibi şeytan tanrı oldu.aynı sahte mesihi isa zannetmeleri gibi imran hüseyine göre deccal yeryüzünde seyretmeni tavsiye ederim.belki bazı konularda biraz fikir verir kafandaki bazı soruları yanıtlşayabilirsin.bence masonlar ilminüatinin askerleri diye tahmin ediyorum.sonuçta hepsi şeytana hizmet ediyor mason şeytana tapma ayinleri bazı videolarda ortada.ilminiyati karanlık kaos pislik şeytan dünyaya niye indi insanları yoldan çıkartıp kaos yaratmak için yani matematikte 2 çözümü olan işlem gibi aynı kapıya çıkan iki yol. ama tek yol var oda ALLAH-U EKBER..

    YanıtlaSil
  13. Bu konu çok dikkatimi çekiyor. Yazılarınızı merakla okuyorum. Türkiye'deki sanatçılarından mason olduğuna inandığınız birileri var mı? Varsa paylaşır mısınız?..

    YanıtlaSil
  14. bu sanatçılardan en ünlüsü Zeki Alasya dır..

    YanıtlaSil
  15. Sevgili oguz dogan, bloguma gosterdigin ilgi icin cok tesekkur ederim. iletisim medya okuyabilirsen eger zaten bu anlattigim herseyi sen de kendiliginden gorebileceksin cunku medya tamamen sembol yumagidir ve 'big brothers' dedigimiz karanlik adamlarin elindedir.
    konusmak, sohbet etmek elbetteki ben de isterim ama kendimi ifsa kesinlikle etmemeye ozen gosteriyorum. benimle iletisime gecmek isteyen sadece sen degilsin bir iki kisi daha var ve ne yapsam bilemedim... belkide uyduruk bir mail adresi almaliyim... konuya cozum bulur bulmaz bana verdigin mail adsinden seninle iletisime gececegim... eger gecmezsem bil ki cozum bulamamisimdir :D

    YanıtlaSil
  16. Sevgili mskoc, tesekkur ederim bloguma gosterdigin ilgi icin. soruna cevap olarak sunu diyebilirim ki acaba turkiye de kim mason degil :D ?? yani acikcasi turkiye buyun bir cogunlukla masonlar tarafindan yonetiliyor. eglence sektoru cok buyuk oranda onlarin elinde. sadece kitle kulturu dedigimiz ucuz sanatcilar degil opera tiyatro hatta edebiyat gibi saygin alanlar bile cogunlukla onlarin kontrolu altinda diye biliyorum. masonlugu ifsa edilmis pek cok da kisi var google a yazsan yuz tane rahat bulursun. ama bu sebepten onlara dusmen kesilmek dogru degildir bence. cunku masonluk 33 dereceden olusur ve ilk otuz dereceyi kendi ugraslarinizla cikarsiniz. mason klubu bir nevi universite gibidir. bir ust kademeye atlamak icin size verilen konuyla ilgili cok iyi arastirma yapip tez yazarsiniz. ve zaten mason toplantilarinin cogundada size okullarda ogretilmeyen gercek bilgiler ogretilir dunya tarihiyle ve politikalariyla ilgili. o sebeple mason amcalarimiz genelde hep bilgili kulturlu ve toplum icerisinde agir diye adlandiracagimiz kisilerdendirler. ancak 30. dereceden sonra artik torpille ve atamayla yukselmeye baslarsiniz ve bu son uc seviyede size mason tarikatinin gercek kurulus sebepleri anlatilir. ha diyceksiniz 'kiz cimcime sen bunlari nerden biliyosun?'... ailemde ve aile dostlarimiz arasinda iki adet mason tanidigim var ki bunlardan bir tanesi 31. dereceden mason. tabiiki bu bu kisi gelip bana bunlari anlatmiyor zaten sir gibi sakliyorlar ama bu adamin oglu benim cok yakin arkadasim ve babasindan sizdirabildigi bilgileri gelip bana anlatiyor. ordan biliyorum bunlari. ha gayret o arkadasima yakinda masonluk teklifi de gelir, onu masonlarin arasina casus diye saldik mi artik butun bilgiler bizimdir :D ne igrenc bi insanim :D turkiye masonlari ile ilgili soyleyebileceklerim bu kadar dilerim ilgini cekecek bilgiler vardir :) kendine cok iyi bak

    YanıtlaSil
  17. sevgili gurcan keles, sana baska bir yazinin altinda cevap verecegim burasi cadi kazani oldu...

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet var karanlik efendi :D (bakkal efendi gibi oldu). son yazı da bir uydurum mail adresi bulacaksın iste ben orada olacağım...

      Sil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. sevgili jjj sayfan gerçekten iyi böle devam. neyse ben bir rihannanavyim. bi kaç yerde çeişkilerim oldu. rihanna umberllada raing is back diye bişi var ki bu illuminatinin . ama rihanna mason. neyse rihanna s&m de çok fazla sex çağrısı var. dannie darko da daçocuk pornosu var ama dannie darko illminati filmi.bide umberllada bir ilah yok çağrısı var bunun masonlukla alakası ne.bide dannie darkoda tavşanın iyi gösterildiğini düşünmüyorum tmm yaptırdıklaının iyi sonuçlanmış olailir ama o filmi izleyen insan o tavşana sövüyo. ve jimede filmde hep bi isyan var sevilmeyen karakter yani hiç sevilmiyo.bide G var mason sembolü çok çelişkili değilmi. neyse son olarak deccal tek gözlü masonukla ne alakası var. off çok sorun sordum kısa kısa cevaplasan olur seni sıkmıyım umarım görürsün sevgiler :)

    YanıtlaSil
  21. aaa en önemlisi ni umuttum. rihanna princess of the illuminati nedir :D haa bide katy rihanna çok iyi knklar bu nası knklık biri başka biri başa :D
    sevgilerrrrr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D sorun bol bol soru hiç şikayetçi değilim. Rihanna'nın mason olduğunu hala destekliyorum ancak bütün blogu okuyabilirsen benim zaten teorim mason tarafının bişeyleri yapıp yapıp ondan sonra suçu illuminati üzerine attıklarını destekleyen bir teori. Yani bu yüzden rihannayı illuminati gibi göstermeye çalışmaları çok normal çünkü ortalıkta gezen isim illuminatiye ait, yani onun adı kirleniyor... Donnie Darko filminde ise sorularını biraz karışık sormuşsun tam anlayamadım ama anladığım kadarıyla sorduğun soruların cevapları zaten parçanın içinde geçiyo... daha dikkatli bir şekilde bir kere daha okuyabilirsen eminim daha net anlayacaksın parçayı sorularında ortadan kalkıcak... öte yandan ne yazıkki benim yazılarım tek başına değil bür bütün halinde gidiyo o yüzden anlamlandırmak için bütün blogu okumak gerekebiliyor... :( üzgünüm ama öyle

      Sil
  22. tam 4 kere yazdım soruları çıkıp geldi silindi falan k.b hızlı yazdım anca okadar oldu anlayamaya bilirsin çünkü tekrar okuyunca bende anlamadım valla mason illuminati falan beni bağlamaz zaten bunları bilen bir insan bunlardan etkilenmez. valla ben rihannanın istanbuldaki konserine gidicem üçken falanda yaparız :D :D bide bi tavsiye sefiller filmini kesinlikle bi bak sanki bişiler var o filmde sefillerin yer altı askerlerin masonluğu sonundada sefiller kazanıyo galiba kendilerini feda ederek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm bak bunu bilmiyordum... mutlaka incelerim onu da... :)

      Sil
  23. bu arada üzgün olmana gerek yok çünkü blog okunmaya değer :)

    YanıtlaSil
  24. Sadece ışığı arayan kişi için. Para, güç, Şöhret ve zenginlik, tüm jenerasyonunuzdaki başlığınız haline gelir ve hayallerinizin gerçekleştiğini görürsünüz. (ABD) 'de illuminati dünya merkezi ile ilgileniyorsanız, bugün bize e-posta gönderin: illuminatiworldwideorder@gmail.com
    Ya da neyin bizi .. + 19292811087

    Çevrimiçi başlatmanız için.
    Nerede olduğunun bir önemi yok. Baphometimizin çalışmasını hiçbir mesafe etkilemez.


    Not .. Sadece whatsapp'un çağrı mesajını kabul ediyoruz.

    YanıtlaSil