7 Temmuz 2012 Cumartesi

Okuyucularıma Ufak Bir Mektup :)

Herkese tekrardan merhaba... Biliyorum çok uzun zamandır yazmıyorum ama bunun iki çok mantıklı sebebi var. Birincisi okul hayatımın çok vakit alıyor olması, ikincisi de yazacak fazla bir şey olmaması. Benim bir tezim var ve o tezi kanitlayan pek çok yazi yazdim, o yüzden aynı seyleri otuz kere yazarak sizin de değerli vaktinizi çalmak istemiyordum. Ama çok olumlu yorumlar aldım ve bu yüzden bu illüminati ve mason meselesinde daha ayrıntılı bilgiler edinip yeni yazılar yazmak için tekrar kolları sıvadım. Bu günkü konuya girmeden önce sık sorulan ve de karıştırılan meselelere aydınlık getirmek istiyorum. Birincisi sağda solda hakkımda 'herif, adam, çocuk...' gibi sıfatlar verilerek konuşuluyor o sebeple belirtmeliyim ki ben erkek değilim kızım :D... 23 yaşındayım, ismi sık duyulan bir üniversitede iletişim-medya okuyorum yanı sıra ispanyolca tercümnlık yapıyorum. Bunları söylüyorum ki bu yazıları yazan birinin belli bir altyapısı olduğunu bilerek daha içiniz rahat bir şekilde okuyun :) İkincisi ise benim Muse yazısı gördüğüm kadarıyla baya bi olay olmuş. En çok tepkiyi o yaziyla aldim. Yorumlar kısmında sorduğunuz her soruya cevap vermeye calısıyorum ama sorularin çoğunda ortak olan bir problem var, hala mason ve illüminatinin ayni şeyler olduğu düşünülüyor. Kendimi parçaladim ikisinin apayrı şeyler olduğunu anlatmak için ama bir şekilde hala anlamakta zorluk çekenler var ki heralde ben iyi anlatamamışım. ARKADAŞLAR LÜTFEN ŞUNU UNUTMAYIN: BU BLOGUN TEMEL AMACI MASONLARIN AYRI, İLLÜMİNATİNİN AYRI BİR ÖRGÜT OLDUĞUNU VE BİRBİRLERİ İLE KIYASIYA MÜCADELE İÇİNDE OLDUKLARINI ANLATMAK, BUNA DAİR ÖRNEKLER VERMEK. Ben sanki her okur blogu baştan sona sırayla okuyormuş gibi düşünerek yazıyorum bu sebeple bir kopukluk yaşanıyor galiba. O yüzden bir daha her yazının başına bu önemli notu iliştiricem. Diğer yandan yazılarım hakkında düşünüp sorular sormanız ve farklı da olsa fikirlerinizi paylaşmanız beni cok memnun ediyor ve geç de olsa herkese cevap yazıyorum o yüzden kafanıza takılan bir şey varsa lütfen çekinmeyin. Beş yıl bile sürse illa ki cevap yazacağımı bilin lütfen. Bir de yazarken üslubunuza dikkat ederseniz sevinirim. Kimisi anasına küfretmişim gibi yaziyor, kızıyorum... :) Bu notu burada keseyim en iyisi yazacağım yeni yazıyı başka bir başlıkta açayım kopukluk olmasın. Bir sorun çıkmazsa yarın ya da öbür gün yayınlamış olurum diye düşünüyorum. Kendinize çok iyi bakin Sevgilerle BAAAYAN Filozof JJJ :D

9 yorum:

  1. bunu yorumlarımdan sonra okudum genede ben masonlarla ilmüniyatinin aynı olduklarını savunuyorum yazılarında farklılıklar beyan etsende ben buna ikna olmuş değilim.yaşın filozof olmak için çok küçük bir filozof böyle böbürlenmezdi :) en azından ben sana JJJ diyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. iyi peki bakalim o zaman sen bana jjj de ;) neredeyse butun yazilarin altina yorum yazmissin ilgine cok tesekkur ederim. kendi fikirlerini de bizimle paylasman beni cok mutlu etti. ama fikirlerimiz ne yaZikki burada ters dusuyor ve sen olayi dini bir temele dayandirarak degerlendirdigin icin sana baska bir cerceveden anlatmam cok zorlasiyor. inanaclarina saygim sonsuz ve kesinlikle yanlis oldugunu da dusunmuyorum cunku neyin dogru oldugunu bilemeyiz. ama su noktada fikirleri catistirmak sadece kalp kirar zannedersem o sebeple karsilikli farkli dusuncelerimizi kabullenip catistirmasak belki daha dogru olur diye dusunuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ya yarım saat yazdım sana bu blog şifresini unuttum tüm yazdıklarım gitti tekrar toparlarmıyım bilemiyorum deneyeceğim.çok sinirlendim şuan..

    YanıtlaSil

  4. bir yandan karnım aç kendime pizza yapayım diyorum bir yandan kafam dağılmadan az önce yazdıklarımı yazayım diyorum.ilk önce ben pek kitap okumayı ve araştırmayı seven biri değilim ama bu aralar araştırma ruhum ortaya çıktı ama kitap okumak gene yok :) dememin sebebi aramızda 10 yaş fark var ve sen benden belli konularda daha bilgili kültürlü olabilirsin.(benim matematik yönüm ağırdır).bu söylediklerine körü körüne inanmamı ve düşüncelerimi ifade etmemeyi gerektirmez.ben sadece kendi düşüncelerimi yazıyorum demişsinki kalp kırılmasın kalp kıracak bişey yok ortada ben doğruyum sen yanlışsında demiyorum yanlış anlama beni. demek istediğim tartışarak ortaya fikirler atarak doğruyu bulmak.bana demişsin olaya dinsel açıdan bakma o açıdan bakarsan anlatmam zorlaşıyor sorun burada zaten sen beni ve diğer kişileri inanadığımız ve yaklaştığımız yerden ikna edebileceksinki senin yazdıklarının doğrluğuna
    olabilirme olasılığına inanalım öyle değilmi.biri a konuyla gelecek açıklayamayacaksın kendini ifade edemeyeceksin diğeri b konuyla gelecek , başka biri c konuyla gelecek.hepsine bir cevabın olmalı.

    ALLAH inancı olan biriyim ve ALLAH inancı olan kişiler için olayı dine bağlarım çünkü yARAtılış amacımız burada bir sınav hayatı yaşıyor olmamız.

    ALLAH inancı olmayan içinde şu tezi savunabilirim olaya dini açıdan bakılması için; asırlardır ilk insandan bu yana insanoğlu toplumları oluşturduklarında taşa puta hayvana doğaya suya ateşe vb şeylere taptı neden ? evet neden insan bir şeye tapma yada tapınma inanma gereksinimi duydu ve bu nezaman çıktı bu ruh hali onlara nasıl verildi? bunlar zor soru ama kolay olan onların bişeylere tapma tapınma gereksiniminde bulunmaları. bu sebepten dine bağlıyorum :)

    sebep sonuç ilişkisi.tarih kitalarına çoğu belgesele inanmıyorum.bu benim düşüncem diyelim ki ben aşırı milliyetçi biriyim ve ingilizim kendi ülkemden bahsederken kötü bahsedermiyim yaşadığım bişeyde kötüyü bizimkiler yapsa bile ben ileriki toplumda gelecek nesillerde ülkemi kötü olarak bilinmemesi için bunları çarpıtır hatta yer değiştirerek bize yapılıyormuş gibi anlatırım.çünkü kötü niyetli bir milliyetçiyim?
    hangi masona sorsan kötüyüz demez :)
    en basit örnek çoğu suçlu ben masumum der :)
    sebep sonuç vardır bizim sebebimiz dünyada sınav sonucumuz ahirette cennet cehennem.
    tarih kitaplarında bilmem kaç milyon yahudi katledildi diyor.schindlerin listesi hayran olduğum her seyredişimde ağladığım bir film ama gerçekmi ? yoksa gene inanmamızı istediklerinimği sunuyorlar bize hep ? Alman ların yaptığı katliamda evet yahudiler öldürüldü fakir olanlar. gerisi çingene ve yahudi olmayan polonyalılardı.mason dolarında TEK DÜNYA DÜZENİ der.o masonlar sempatik görünen kötü kişilerdir Hitler e finansal destek çıkıp fakir yahudileri katledip zengin yahudi kesime göz dağı verip israilde tutmayı başardılar. gene sebep sonuç :)
    rotchschild ailesi baveryalı alman asıllı yahudidir ve torunlarının torunları şuan dünyanın hakimiyetini tutan 300 kişinin içindeki enönemli konumda olanlarıdır. bu aileyi incelersen çok ilginç şeyler bulursun ki Hitlere finansal desteği veren ailedir ingiltereye fransa karşısında borç verip fransanın kazanması için el altından para silah desteği vererek ingilizlerin kaybetmesine sebep olan ve ilgilizlerin merkez bankasını ele geçiren ve ozamandan buyana tüm bankaların bağlı olduğıu bankanın sahibidir :) tüm dünyanın parası onlerın elinde.Hitler ne diyordu TEK IRK :) peki masonlar nediyor dolarda TEK DÜNYA DÜZENİ benzerlik varmı ? varsa tesadüfmü ? :)

    YanıtlaSil
  5. seyrettiğimiz her filmde insanlara bişeyler empoze ediyorlar.kendi adıma konuşuyorum ELHAMDULİLLAH müslümanım diyorum ama ne kadar müslüman gibi yaşıyorum? yaşayışımın bir yahudiden bir hristiyandan bir ateistten ne kadar farkı var.benim ve benim gibilerin (yani 5 vakit namaz kılmayan kumar zina vb kötü halleri olan kişiler) ama kendimize yolu çizmişiz yada empoze etmişler.Onun yeri (namaz vb dini ibadetler ) başka, onun (zina kumar vb kötülükler) yeri başka :) müslümanlıkta böyle bişey olmaz ama bizi dinimizde dejenere etmişler artık misyonerlere müslümanları hristiyanlığa çevirin demiyorlar zaten çok az şansınız var diyorlar .siz onları hristiyan gibi yaşamaya alıştırın diyorlar.( noel-doğumgünü-aileden ayrı evde yaşamak :D vb gibi şeyler.yıllar önce bana yaşlılar noel diye bişey yok dediğinde onalra geri kafalı derdim ama olayları bu şekilde çözünce işler değişiyor).ben bunu bildiğim halde gene böyle davranıyorum toplumda bunun farkında olmayan çok kişi var ben bildiğim halde dini seçmediğim için o bilmeyenlerden çok günah işliyorum buda benim inancım doğru veya yanlış. daha detaylı çok şey yazmıştım ama dedim ya şifreyi istedi hatırlayamayınca tüm yazım gitti senden ricam odinyeper@mynet.com face te ekle beni sahte bir profillede ekleyebilirsin sorun değil oradan msj at ben jjj yada ukala filozof de ben tanırım :) fazla nete giremiyorum girdiğimde dolaştığım bir kaç yer var face te bunlardan biri daha rahat tartışır ve konular üzerinde yoğunlaşabiliriz.kolay gelsin saygılar....

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar uzun yazmissin :)) eline saglik ama keske bu kadar dolandirmasaydin, acikcasi soru mu soruyosun yoksa benim tavrimi mi elestiriyorsun yoksa sadece masonlara laf mi giydiriyorsun anlayamadim ama anladigim kadariyla cevap vermeye calisayim.
    oncelikle bu blogu yazarkan amacim benim fikirlerime tapan bir topluluk olusturmak degildi ki bu sebeple de cok ciddi bir ikna amaci gutmuyorum. zira yazdiklarimin hepsinin dogru olduguna ben de inanmiyorum cunku mason ya da illuminati topluluklarinin icinde olmadan asla bilemem neyin dogru neyin yanlis oldugu. benim tek yaptigim medyayi gozlemleyerek bu iki tarikat arasinda donen kavgayi anlayabildigim kadari ile gun isigina cikarmak. bu blogu yaziyorum ki boylece herkes benim buldugum dogru ya da yanlis olan fikirlerimi okusunlar boylece kendileri de kendileri icin dusunebilir hale gelsinler.
    Fikirlerini yukarda yazdigin kadariyla biliyorum artik ve sunu soyleyebilirim ki belki de sikkofield blogunda takilirsan orada daha kendini tatmin eden cevaplar bulabilirsin cunku yazdigin fikirler o blogla daha kafa dengi haldeler gibime geldi. Ben sana bir seyleri aciklamak isterim ama ataist bazli oldugu icin seni zaten ikna edemem cunku temelden gelen bir islam inancin var ve haliyle islam temeline dayandirilmamis bir olguyu kabul etmeyi reddersin diye dusunuyorum. eger bu konuyla ilgili sohbet edersek bu sadece bizi cikmaza sokacaktir ve senin sadece benden ve fikirlerimden sogumana sebep olacaktir. buna hic gerek yok bence. benim fikirlerimi oku, baska fikirlerde oku ve hangisi aklina yatiyorsa ona inan. bak ne guzel arastirmaya da baslamissin artik, kim bilir belki kendi komplo teorini bile ortaya atabilirsin ki bu harika olurdu bence.
    arastirmam icin bir kac konu yazmissin ama dedigim gibi bu blog tamamen medya analizi temelli oldugu icin o tarz bilgiler, yani kim kime niye ne zaman para odemis gibi bilgiler pek benim alanima girmiyor. bunlari merak ediyorsn bunlari arastiran bloglari okumalisin. ya da oturup kendin arastirmalisin ki bence en temizi de odur.
    hicbir fikre bagli kalmaman ve kendi fikirlerini uretmen dilegiyle JJJ.

    YanıtlaSil
  7. not: ukala bir tavrim olduguna inanmiyorum... bilginize...

    YanıtlaSil
  8. Sanırım ateistsin oyüzden seninle bu münazarayı uzatmak istemiyorum...çünkü akıllı ve zeki bir insan ALLAh-U TEALA nın varlığını inkar etmezdi.

    YanıtlaSil