3 Eylül 2011 Cumartesi

Merhaba, hello, hola, ciao, salut, konnichiva, ni hau, marhaba, vinakka vakalevu... uzar gider...

Öncelikle okurlarımdan bu blogun amacını iyi anlamalarını istiyorum. Bu blog diğer illuminati bloglarından biraz daha farklı olucak. Eğer taraflı bir illuminati okuyucusuysanız muhtemelen okudukça sinir olucaksınız. Ama her kim ki inandığı fikirlere destek yerine sadece gerçeği merak ediyosa işte o baya keyif alacak gibi... Bu noktada sanki çok bi gerçek biliyomuşum gibi komik bir anlam çıkıyor... heveslenmeyin ben de bişey bilmiyorum :DDD Ama akıllı düşünen adamın ve gaza gelip karar almaktan vazgeçen adamın kesinlikle doğruya ulaşacağına inanırım nitekim örneklerini de çok gördüm.

Öf yani kısa kesersem özetle size gerçeği değil gerçekle ilgili olası teorileri vericem hepsine kanıtlar vericem son karar size ait olacak.

Michael Sikkofield ve diğer pek çok yabancı illuminati karşıtı kişiler olayın biraz canını çıkarmış gibime geliyo. Elbette çok mantıklı ve güzel saptamaları var hepsinin (ömrüm onları okuyarak geçti!) ama edindikleri mükemmel bilgilere yaptıkları yorumlar bazen birbirini tutmuyor ve bunun onlarda farkında değil. Tarafsız düşünen hiçbir illuminati sitesi bulamadım. İlluminati gerçekten bu kadar kötü mü yoksa günahı mı alınıyor yoksa zannettiğimden bile daha kötü bir örgüt mü hala bunun kararın vermeye çalışıyorum. Bu güne kadar neden iyi olduğunu ya da neden kötü olduğunu bana düşündürten her şeyi burda sizinle paylaşıcam. Tarafsız saf bir felsefe olacak burada ki...

Sonuçta blog da bir medya ürünü ve tek bir fikre saplanıp ona ölümüne kanıtlar uydurup beyninizi farklı bir yönde yıkamak istemiyorum. Ben nesneleri vericem herkes kendi beynini kendi yıkasın :D

Sevgilerle Filozof JJJ...

2 yorum:

  1. Maykıl sikkofiealdın blogunu 1 haftadır okuyorum

    Üslubu dışında açıklarını bulamadım

    Masonları farmasonları illuminatiyi veya tapınakçıları öven gizli veya açık mesaj yok maykılda

    Bilmediği dini konular dışında hatası da yok

    Ayrıca gel illuminatiye katıl diyen bir yorumda yok orda

    Maykıl ile ilgili çıkarımım bu

    Gelelim sana

    Yazdıklarını okudum alttan alttan illuminatiye teşvik ediyorsun

    Blogunda kaç kişi AYDINLANMIŞ (!)

    Ayrıca paylaştıklarında çarpıklıklar ve tezatların var

    Uzaylı konusunda yazdıkların ise komik

    Uzaylı diye bir şey yok

    Pislik, yer altı, yılan gözü

    Bunlar cin tasviri

    Ayrıca sen İslama teşvik etmiyorsun maykıl git Kur'an oku diyor

    Biri yorum yazmış bloguna illuminatiye katılmak için mail atın diye

    Sende izin vermişsin safını belli etmişsin

    Hadi eyvallah.

    YanıtlaSil